Eminebr HasretC amşn Allah razı olsun dinlenmek mi kaynanam bayrama yeriz diye. su böreği açtırdı bana gece sancıdan uyuyamadım 😔bidd üstüne laf yiyorm saçmalama küçücük o daha ne ağrısı olacak diye ağrı ol az 3 ay hiç bişe hissetmezsin diye.
Meryy600 yanlız değilim benimde ayaklar aşırı üşüyor ve kasik ağrıları var özellikle sol taraftan. Bende doktora henüz gitmedim korkuyorum 1 kimyasal gebelik geçirmiştim. 5+0 hesaplamaya göre şuan