Canım ben 18.haftamdayım ve en başından beri kasık ağrısı çekiyorum ara ara. Doktoruma ne zaman desem “ kasık ağrıların lekelenme tarzında kanaman gelmediği sürece normal“ diyor. Ayaklarını sıcak tut yere çıplak ayakla basma ve susamasan bile bol su iç(idrar yolu enfeksiyonunda ağrıtıyor). Her bünye bir değil tabii sen istersen yinede doktorunla görüş yanlış yönlendirmek istemem.