ayazmoms41 Ben de 28.haftamdayım arada böyle sıkıntılar olmuştu suyun normal demişti doktor ama sanırım vajinal enfeksiyonum var onun için fitil yazdırmayı düşünüyorum.Bebeğin hareketleri de güzel olduğu için kafama takmadım açıkçası. Bir de su olayı biraz daha fazla geliyormuş sanırım. Bir şey olmaz Allahın izniyle dert etme🌸💕