Herkese iyi bayramlar…
su gibi akıntım var peçete koyuyorum hafif ıslanıyor. Renksiz kokusuz yoğun değil sadece sulu bi akıntı hamilelikte normal midir ? Aslında ikili test yaptırınca sormuştum dr ama sızıntı mıdır diye. Hep bi tedirginlik var bende of off… 😔😔13+6 haftamdayım bu arada.