Mes Merhaba 🌸 geçen ayın 22 sinde 5 haftalik düşük yaptim. Simdi adet olmadim idrar testinde bariz cift cizgi çıkıyor. Yasak bitince gideceğim ama var mi boyle birsey yasayan
Deletedmom192 Mes bir ay sonra korunmayı bırakıp hamile mi kaldınız keşke rahminizi biraz dinlendirseydiniz çok acile etmişsiniz eğer öyle ise 😊 ki doktorunuzun da bunu söylemiş olması lazım
Anneolmayahasret Mes betaniz sifirlanmamistir bu sure zaarfinda 😊 dusukten sonra hic beta baktirdinizmi acaba.. benden bi hafta sonra dusuk yapmissin canm benm betam bile yeni sifirlandi
Wonderanne Mes benim kuzenim kürtaj oldu bebeğin kalbi atmamış bir ay sonra hamile kaldı o sorun yaşamadı sadece kan sulandırıcı iğne kullandı doğuma kadar
Mes Korunmadim açıkçası doktorumda bi problem yok rahim kendini mudahalesiz temizledi istedigin zaman deneyebilirsin dedi
Anneolmayahasret Mes dedigim gibi canm gebelikte olan betan sifirlanana kadar testin pozitif cikar😊 adette 35 40 gun sonra gelir belki saha bile gec😊betana baktir suphen varsa iki gun sonra yeniden baktir artis oluyosa gebesindir 😊
Meltem0660 Bende 5 haftalık düsük yaptım kanamamın bitişinden 6 gün öncesini son adet tarihim saydım şimdi 17 haftalık hamileyim doktorum korunmana gerek yok demişti çok şükür nasip oldu
Anneolmayahasret Meltem0660 ay darisi bizlere canm bende 42 gun once kurtaj oldum hala adet olmadim bekliyorum bakalim hayirlisi olsun insallag😊
Anneolmayahasret Mes amin canm insallah. Bende 42 gun once kurtaj oldum hala adet olmadim bende bekliyorum bakalim 😊 yasaktan sonra bende kan vericem betam en son 250 ye dusmustu insallah artmistir tekrar🤰😊
Mes Anneolmayahasret benim o kadar yukselmedi bile ilk uc siralamasi 28 71 16 ve sonra kanama ile dustu zaten. Cift cizgiyi görünce emin olamadim sevinemedim ortadayiz su yasaklar bitse de 😊
Anneolmayahasret Mes seninki kimyasal olmus kuzum😥benmki 50 binden dustu bide😥 cok zor bisey yaa rabbim gonlumuze gore versin insallah💕 yazalim yine birbirimize merak ederim seni😊
Anneolmayahasret Mes en son betan 16 ymis simdiye kadar sifirlanmistir betan ben yuksek betan varsa diye demistim.. yeni gebelik olabilir🤭🤰
Mes Anneolmayahasret evet kimyasalmis rahimin gebelige hazir suan dedi doktorum bende aşırı karin kasik agrisi cekiyorum emin olamadim bi turlu
Mes Anneolmayahasret benim beta hiic yukselmedi kendi dustu 6 haftaya girecektim . Simdi kan testi yaptirmaua korkuyorum ya cok dusuk cikarsa diye
Anneolmayahasret Zynp01 yaa darisi bana nisan 17 kurtaj oldum hala adet olmadim doktor sansin cok fazla korunma dedi🤭 carsamba kan vericem bende allahim bizlerede nasip etsin insallah💕