__birafitap__ Kızlar bugün tam 10+0 haftalık oldum ama mide bulantısı da bugün başladı 🤦♀️ öldürmeyen süründüren cinsten çıkaramıyorum çok fazla limon yiyorum geçiriyor az da olsa. Fazla limon zararlı olur mu doktoruna danışan veya bilen var mi 🤗
Psikolog-anne __birafitap__ limooon 😁 Allahım inanki kilolarca yiyebilirim, çok seviyorum. Ama ilerleyen haftalarda mide yanmasını tetikliyor çok zor oluyor
denizsn __birafitap__ tansiyonun düşer gözünün kararmasına o da düşmene falan sebep olabilir Allah korusun ye tabiki eğer bulantına iyi geliyorsa ama dikkat etmekte fayda var🙄
__birafitap__ meralburak yani bi zararı vs olmaz değil mi hani kan sulandırıcı özelliği de var içime kurt düştü 😔
__birafitap__ Ummuhan4934 yok denedim çok fena prilam da fayda etmiyor kusabilseydim geçerdi o da olmuyor 😔 sevinmiştim bulantim yok diye yarım kaldı sevincim😂
Ummuhan4934 __birafitap__ __birafitap__ Valla bende ilk zamanlar çıkaramıyorduk parmağımı sokuyordum bogazıma 🙈🤣sonra baktım vücut alıştı kendi çıkarmaya başladı kız bana limonda işlemiyordu 🤣🤣🤣🤣
__birafitap__ denizsn tansiyon mide bulantisinin yaninda hiç kalıyor kuşum yeter ki geçsin tek endişem düşük sebebi vs olabilir mi diye :(
Psikolog-anne __birafitap__ yok çok fazla yenilince herşeyin zararı var tabi ama o kadar yiyemezsiniz istesenizde😁 dediğim gibi ilerde çok yanma yapıyor ama bende öyle en azından
Skran __birafitap__ benim yengem de ekşi ıstıyordu canı ama o limon tuzu yıyordu maalesef düşük yaptı bebeğe siz yinede fazla yemeyın herseyın fazlası zarar dır 🙏🏻
Wonderanne __birafitap__ abartmazsan sorun olmaz çünkü tansiyonu etkileyebilir bende hep ekşi şeylere daldım hamilelikte hiç de zararını görmedim
__birafitap__ Wonderanne asermekten yemiyorum aksine nefret ediyorum şu ekşi şeylerden ama el mahkum oldu😀 mideye iyi geliyor tansiyon da alıştım aşkım düşüp yükselmesine o koymaz pek😀😂
__birafitap__ Psikolog-anne günlük 1 tane bitiyor😑 mideyi de mahvetti şimdiden zaten kuzum zararı olmasın da bulantı disinda herşeye katlanırım 😖
Ayazsimay __birafitap__ ben 4 ay boyunca kusmaktan helak oldum ya iki gebelimdede .hicbisede geçirmedi. limonda hrseyin fazlasi zarar canim asitli ya biseyi vardir
Ezgi-ceren __birafitap__ ben de 2 hafta önceye kadar her gün ortalam 3-4 limon yiyordum. Doktora da söylemiştim bir sorun yok demişti hatta c vitamini ve içerdeki bakterileri öldürdüğü için faydalı bile 😊 sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🙏