Deslem
Canım bana 34 üncü hafta da sancım olduğu için ebe açıklık var mı diye baktı nişan falan bi şeyde gelmedi şuan 36 oldum her hangi bir sıkıntı yok senin de haftan çok küçük değil elbette ne kadar dururlarsa bebişler o kadar iyi ama doğarsa da allahın izniyle bir sıkıntı olmaz benim ablam iki oğlunu da 36 haftada acil doğurdu ciğer geliştirici falan olmamıştı küveze falan da gerek kalmadı zaten çok tetikleyici sıkıntılı bir durum olsa doktorlar asla yapmaz korkma