Deslem benimde bebek 37 haftada ters döndü çok az kaldı Doğuma hala doğurmadım bu arada 😂😂 gelmeye pek niyeti yok paşanın merak etme son haftaya kadar dönüyor sana tavsiyem hep sola dönük yat bebek öyle kendini rahat ediyor ve pozisyonunu alıyor 🙏 benimde 35 de sancım oldu alttan muayene ettiler beni çok canım acıdı aşırı tepki gösterdim iyiki de göstermişim bebeğim kabalam bile girmemişti az kalsın nişanı getirtecekti ben şu an 38 deyim hala gelmedi o yüzden dikkatli olun uzun oldu kusura bakmayın ama anneyiz şahsen hep bir merak içindeyiz birbirimize böyle yazarak birazda olsa içimiz rahatlıyor 🙏