Benimde tam 20.haftanın bittiği gün yani iki gün önce akşamdan sarımsı,sabaha kahverengileşen lekelenmem oldu,doktorumla görüştüğümde hemen gelmemi söyledi. Apar topar gittik vajınal muayene sonrasında rahım içinde kanamam oldugunu söyledi ama nedenını kendisi de anlamadı bebek çapraz durdugu için olabılırmiş,hatta usg cihazına pıhtılar geldi muayenede. Hemen yatışım yapıldı ve akşam sabah progestan iğne yaptılar. Ertesi gün progestan yazıp taburcu edildim. Bu haftalarda kanamalar kahverengi de olsa tehlıkelıymıs öyle söyledi doktorum. Bana kendımı cok yormamamı istirahat etmemi önerdi. Şuanda lekelenmelerim yok denecek kadar az. Endişe etmeyin doktorunuza görünün, progestan iğne vs yapılınca geçiyor