23 haftalığım şuan durduk yere üç dört peçete kan geldi şok oldum kızlar tam da bayram günü doktor fln yok hastanede eşim de çalışıyor ama haber verdim bekliyorum hastaneye götürecek çok korkuyorum bebeğime bişey olmuşsa diye nolur bu durumu yaşayan varsa yazsın bişeyler neden olmuştur 😭😰