2 haftada bir gidiyoruz en başından beri risk durumumuz yok. Muayne ücretini ödedikten 15 gün içerisinde istediğimiz kadar gitme hakkımız varmış doktorumuz kendisi tam 15 gün sonrasına randevu veriyor zaten birinde ücret ödemiş birinde ödememiş oluyoruz