Beray99 Aryastark nasıl 2 ay sonra gel der aklım almıyor bu doktorları ayda bir kere kesin gitmeniz gerekiyor bebeğin herhangi bir problemi olabilir ve harici sizin testleriniz olacak bu iki ayınızın içinde nasıl 2 ay diyebilir şaşkınım
ulkukizil Suan 27.haftadayız. Başlarda 1 ay 1 ay arayla çağırıyordu. Şimdi 3 hafta 3 hafta aralıklarla randevu oluşturuyoruz 😊
Mersinh Muko34 ilk üç ay daha sık çağırırlar ve son üç ay. İkinci üç ayda ayda bir. Bir sıkıntı yoksa elbette
Kubrayy Ozgekozok yoo bende o şekilde gidiyorum ama benm daha önce kaybım vardı birazdan o yüzden kontrol altındayım
CananAkdag Muko34 32. Haftaya kadar ayda 1 32.haftadan sonra haftada 1 gidiyorum şuan 37+2 perşembe gğnünson kontrolüme gidicem her hafta gittiğimde nstye giriyorum
Aryastark D3ryaoz sanırım virüsten dolayı doktorlar gebelikte bir sıkıntı görmezlerse arayı uzun tutuyorlar bende sık gitmek istemiyorum pek tedirgin oluyorum şüpheli durumum olursa hemen giderim zaten 😊
DamlaNur29 Muko34 ilk aylar biraz daha sık gidiyosun sonrasında ayda bire dönüyor ben bu ay 15nde gittim öbür ay 16sına aldım randevu onlar ayarlıyor zaten randevuyu genelde
9ay10gun Muko34 6+4 iken gittim 12 mayısta yani. Haziranın ilk haftası gel dedi çok uzun bir süre ya deliriyorum meraktan :))
Aryastark Beray99 ikili testimi yaptırdım gittiğimde 13+6 da cuma gittik başka hangi testler var sağlık ocağından da takip edildiği için üstünde durmadım açıkcası renkli ultrasona gidicem bir de
Seter Beray99 aslına bakarsanız sağlıklı ve risk teşkil etmeyen gebeliklerde bütün hamilelik boyunca 5 kere kontrol etmesi gerekiyormus biz şanslıyız sanırım