Esraorhan Bende 36+4 üm, vajinada ağrı oluyor, sanki bebek içerde bişiler kurcalıyor 😄batma nefesimi kesiyor, öyle olan var mı 😊
OzgeSelcuk Esraorhan beeeen 🙋🏻♀️ Alt taraflarıma çok baskı yapıyor bide kuyruk sokumumda çok ağrım var üstüne oturamıorm bazen. Dediğin gibi bi tarafa toplanıyor. Anladık sığmıyorlar artık ama nefesimizide kesmesinler 😄
Esraorhan UZUME bende öyleyim, çokda takıntı yapınca inat ediyor gibime geliyor, rabbim sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inş
Beyzaaaa sweethome1000 Bende 37 haftamdayim valla canım aynı çatı ağrısı kasık artık yürürken bile zorlanıyorum kesin kanala girdi 🙃bakalm hayırlısıyla gelsinler 🤰
sweethome1000 Beyzaaaa bende en son 34 te gitmiştim doktr istediğimzz gibi yavas yavas kanala girmye başlamş dedi..resmen vajinaya doğru kıpraşmaları hissediyorm oda ağrı yapıyo
OzgeSelcuk UZUME benmde kızım olacak.. benım kızım daha 16.haftadan başlamıştı hareketliliğe oldu bitti durmuyor karnımda.. 😁 Hiperaktif bi kızım olack galiba
Ftmanzlm OzgeSelcuk 35 hafta benim kasılmalarım oluyor sıkça çatı ağrım ve bel ağrımda var bakalım 29 haziran dedi doktor en son sancı nasıl bişey olacak metak ediyorum beklemedeyiz
Bahar1 OzgeSelcuk suan 37haftalik hamileyim gün hic bahsetmedi suyun geldiignde gel dedi daha yeni dun dondu ama hazirandan once bekleme dedi gelmez
Bera07 sweethome1000 36+0 da ilk girdim ben değişiyo herhangi risk görülürse veya şikayetin varsa erkende olabilir