Fgn44 36+5 benimde haziran 16 dendi dogum icin kiz cocuklari erken gelir diyorlar bekliyoruz bakalim 😍 hic Sancim belirtim yok Rabbim yardimcimiz olsun sağ saglim kucagimiza alalim inşallah
Mujdebkrr Fgn44 benimde 16 Haziran dendi ama aynı durum bende de hiç ağrı sancı yok sanki daha geç doğacak gibi 🙄
elifaydinn Benimde 15 Haziran görünüyor ama nst de hiç sancım çıkmadı , kasık ağrımda yok sadece bacaklarım ve kalçam ağrıyor 😢
sweethome1000 OzgeSelcuk bende salı 36 olcam 24 haziran tahmni doğum ama bu teorik bi tarih canm..çatı muayenem henüz olmadı 37de olcam sanırm bebeğin başı aşağıda şuan normal gözküyo ama bakalm bi terslk olmazsa
E_A_ OzgeSelcuk bizimde şuan için normal gözüküyor. Sat a göre de 19 haziran o tarihi bekleyeceğini düşünmüyorum ama bakalım artık ne zaman gelmek ister bıdığım 🥰 heyecan korku çatı ağrısı uykusuz geceler bel ağrısı ne ararsanız var
UZUME Bende 36yim . Daha sormadim tarihi onumuzdeki hafta muayene edecek , bebis toplanıyor bu ara cinsiyet kiz 😍😍 bide olduğundan az hareket ediyor sizde de mi oyle ?
Esraorhan UZUME benımde öyle, günde bi iki kere rutin devam eden hareketleri var, sonra tek tük, yeri daraldı iyicene ondandır diye düşünüyorum 😊
OzgeSelcuk UZUME benmde kızım olacak.. benım kızım daha 16.haftadan başlamıştı hareketliliğe oldu bitti durmuyor karnımda.. 😁 Hiperaktif bi kızım olack galiba
sweethome1000 Beyzaaaa benmde 24 haziran gözküyo ama çatı ağrısı ve ara ara yalancı sancm var .. salı günü 36 olcaz sanki beklemicek gibi hissediyorum
Beyzaaaa sweethome1000 Bende 37 haftamdayim valla canım aynı çatı ağrısı kasık artık yürürken bile zorlanıyorum kesin kanala girdi 🙃bakalm hayırlısıyla gelsinler 🤰