annee27 Ebru1919 evet cnm ilac yazmisti gecti sonraki haftalarda yine oldu hatta suanda var ilac kullaniyorm geciyor ara ara oluyor. Ama hastaneye mutlaka gidip idrar tahlili yaptir varsa eger önlemini al cnm 😊🙏
Aybarss Gün içinde bir iki kere benimde ağrım oluyor canım bel ve kasıkta henüz doktora sormadım ama herkes bu dönemlerde yaşıyor demekki 🙂