Ebru1919 Kasıklarımda bıcak sağlanır gibi ağrı oluyor iki taraftada var Cuma doktora gittim bir sıkıntı yok dedi ama ultrason aletini gezdirdiler oralarda çok ağrım oldu yaşadınız mı hala oluyor ağrı 🙏
atescan27 Ebru1919 bendede 12 haftalık oldum aynı şekilde kramp gibi birden agriyo cumaya gitcem doktora sorcam lavaboya çıktığımda ağrı oluyo
atescan27 Ebru1919 anladım doktor baktiysa sknti olcagini sanmıyorum rabbim hayirlisiyla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻 bu arada doğum için tarih verdimi doktorunuz bide cinsiyet tahmini yaptimi
Ebru9120 Ebru1919 ben de yaşıyorum dünden beri 13uncu haftaya girdim bugün. Sol tarafta bir ağrı hissediyorum. Heralde artık karnım büyüğüdü için diye düşündüm..
Ebru1919 Tugbaali çok şükür inşallah benimde bir sıkıntı olmaz Cuma günü tekrar gidicem 17 haftalık bir tane kaybım var ondan dolayı tedirgin oluyorum 😞
Tugbaali Ebru1919 özellikle yorulunca daha şiddetli oluyo ağrım enfeksıyondan şüphelendi doktorum ama oda temiz çıktı.. içinizi ferah tutun yine de dikkat edelim ☺️
Elifinzeytini 12 haftalığız bizde ikinci gebeliğim olduğundan ağrım çok yok ama ilk kızımda çok yasadım hep korkardım ama 12. haftalar rahimin çok hızlı büyüdüğü haftalar ve kasık ağrısı çok normal korkmayın 🥰