Ben de doktoruma danıştım boyayabilirsin ağır açıcılar ve röfleli şeyler yapmadan havadar bi yerde demişti. Ayrıca hamile olan ve saç boyamaya devam eden bir sürü kuaför var ve aşırı maruziyet söz konusu zarar verecek olsa onlara verir diye düşünüp balkonda boyadı eşim ve çok beklemeden yıkadım. Kendini iyi hissetmek de önemli hamileyken 🥰