Beyzaaaa çok sağolun bende sağlıkçıyım ama düşünsenize bu konuda tıbbi bir açıklama bilr yok ama sizin dediğiniz gibi 3 aydan sonra boyanmasını öneriyorlar, şimdi biz yurt dışındayız bide burdan camiler var oralarda satılıyor ürünler oralardan hint kınası alıp boyarım diye düşündüm, evet bende saçlarımı sizin dediğiniz gibi boyadım bi kere iyi bakım yapıyorm kurumuyor özellikler uçlar ama bir ara bırakınca kuruyor ondan hep bakım şart oluyor, benim kına da yağ olarak kullandığım çam terebentini yağı, sarı kantoron yağı ve avokado yazı bir de çörekotu yağı bunlardan damla damla katarak kullanmıştım memnun kaldım özellikle çam terebentin yağı şampuanımdada var ve saçlarım yumuşacık oluyor genelde hızlı uzatıyor çok sağolun yazdıklarınız gerçekten çok bilinçli ve bilgilendirci sizinde ♥️♥️ Bayramınız mübarek olsun bu arada 🥰