Wonderanne Krpnr bende 210lu q numara aldım çünkü ilk zamanlar günde 8 10 bez gidiyormuş ama kalıpları küçük 1 numara küçük geldi diyen de var insaAllah bez elimde kalmaz
Egemenin_annesi3460 Krpnr canım sleepyin kalıpları küçük lastik izi yapıyor bacaklarda 2 buçuk aylık oğlum var direk 2 numarayla başladım 3numara geçtim bile
Seymaogz Krpnr tatlım.sleepy alacaksan n11 de sleepynin kendi mağazası var ve çok çok.uyguna geliyor ben aldım sende düşünebilirsin. Ben 210 tanesini 103 liraya aldım kargo bedava hemde. 😊