yigitalpinannesi40 Goknurunuz Kasım annesiyim doktor %100 erkek dedi ama hadi bakalım 😀Öncelik sağlıklı olsun 😊
Goknurunuz yigitalpinannesi40 yaaa tabiki önce sağlık😊 benimde erkek bakalım sğalıklı ömürlü olsunlar inşallah😊
Duyguahmt Benim 16. Haftada kız dedi doktorum ama yanılır mı diye de düşünmüyor değilim 🤔 asyaninannesii
_gzm_ 19+2 erkek doktor 14.hafta da söyledi 😊 ekim in 17 si doğum dedi erkek bebekler zamanında doğuyorlar diyorlar ama bilemiyorum 🤷🏻♀️
Mom72727 Bizimde cinsiyet daha belli olmadı 19+1 olduk. Cumartesi kontrolüm var plasenta da aşağıda sezeryan olmakta istemiyorum 😔
Goknurunuz Mom72727 Yaa neden sıkıyosun canını varsın sezeryan olsun sen sağlıkla kavusta bebeğine gerisi hiç önemli değil inan 😊
Mom72727 Goknurunuz orası öyle tabi canım ama 2 yaşında kızım da var doğumdayken bensiz kalacak bir de doğumdan sonra kendi canımla uğraşıp onu daha da ihmal etmek istemiyorum 😔