Masal58 Sivasta yaşayan gebeler nasılsınız? Hangi hastane hangi doktora gidiyorsunuz ? Gelin konuşalım.
Hulya_C Masal58 medicana da kerime hanıma gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim işini hakkıyla yapıyor 38+2 yim yakın takiple devam ediyoruz 😊
58_edaygmr_58 Masal58 🙋♀️🙋♀️ aslında başka yerde yaşıyorum ama doğum için memleketime geldim 39+3 haftalık olduk numune hastanesi fikriye canözkan a gidiyorum canım 💞💞
Masal58 Betuloz ben numunede Begüm hanıma gidiyorum cok memnunum bende şansıma cok tatlı güler yüzlü bir bayan. Siz özel mi düşünüyorsunz devlet mi? 😇
Aysgllyurtss misafir_42 bidaha farklı doktor düşünmezsiniz bile 🤣Herşeyle yakınen ilgileniyor en ufak bi sorunda hemen telefonla ulaşabiliyorum ayrıca kendine has bir özelliği var asla hastasını unutmuyor 🤣
Masal58 Hulya_C maşaallah az kalmış cinsiyeti ne bebeginizin ve ön gördügü dogum tarihi nedir ? Cnkü benmde 38+2 🥰
Hulya_C Masal58 normal doğum istiyorum öylede görünüyor kızım olucak inşallah 5 haziran deniyor Çarşamba’da kontrolüm var 😊
Kbryrlmz8 Medicanada doğuma rşiniz girabiliyormu hiç sordunuzmu kızlar@ftmctn5151#9065413 Sumeyyegrbz Sumeyyegrbz @