Benim bir oğlum var 16 aylık bir hafta önce kahverengi leke gördüm oğlumda da aynısı olmuştu ama yumurta kokuyor çok sevdiğim dondurma ilaç gibi kokuyordu yiyemedim göğüslerim ağrıyor kasıklarım belim ağrıyor midem bi tuhaf oğlumda hiç kusma sorunum olmadı adete 2 gün var acaba test yapsam doğru sonuç çıkar mı yoksa adeti mi beklesem çok heyecanlıyım