Medarı hastahane olarak bende tercih etmek istemiyorum bu yüzden Remzi eren iyi aslında ilk ona gittim ama Tuğba hanıma öncelik gitmek istiyordum kanamam olunca Tuğba doluydu Remzi bey müsait olunca ona gittim onda doğum yapan memnun kalan arkadaşlarımda var hem erkek diye bende hastane olarak kararsızım haftaya Tuğba hanıma gidicem inşallah memnun kalırım