Zeyyaleyyy ben 7.ayima girdim bu zamana kadar Medar ve Beyhekim arasında gel git yaptım medarda İlknur hanım Beyhekim de Sevilay hanim eşim en sonunda kızdı Sevilay hanımda sabit kalalım diye bende tamam dedim 😬😁 bizim bir yakınımız daha yeni medarda doğum yaptı normal doktor keserken damara denk getirmiş yoğun bakıma almışlar doğum evine göndermişler o yüzden vazgeçmek durumunda kaldık , herkese aynı şey olmaz tabi ama Ağustos da benim nasipse bundan sonrası Beyhekim de devam edicem bu yüzden Sevilay hanımda da arkadaşım kuzenim falan yeni doğum yaptı ciddi ama doğum konusunda çok iyi dediler baya memnunlar öyle 😊