Busraasafekinci Kızlar 37.haftadayım. 5.aydan beri doktor yasakladığı için ilişki olmadı, ama etrafımda Bi kaç kişi şuan ilişkiye girmenin normal doğuma faydası olacağını söylüyor. Sizin fikriniz ne, bu konuda düşüncesinizi alabilir miyim.
poyrazsmom_ Busraasafekinci bende 40 haftalık oldum ilişkiyi deneyeceğim artık doğurmak istiyorum ilişkiye girip ertesi günü doğuma gidenleri falan duyuyorum inşallah bende onlardan biri olurum ☺️ Sizin riskiniz vardı sanırım ondan yasaklandı yine de doktorunuza danışın nolur nolmaz ama bende faydasını gören çok kişiye rastladım 😘
Gulsahcan80 Busraasafekinci ilişki doğumu kolaylaştırmıyor doğumu başlatıyor. Ben ilişkiden Bi gün sonra doğum yaptım
Meriwa Busraasafekinci bende aynı fikirdeyim ama benim doktorum hep yasakladı sonra şehir değiştirdim gittim doktorumsa tehliken yok yapabilirsiniz dedi😄 son 3 ay kalmış nasıl yapılcanı unuttuk🤣🤣🤣 kolaylaştırır bncede aynı fikirdeyim
BuketBdk Busraasafekinci ben öğrendiğimden beri çocuğa birşey olur korkusuyla birlikte olmadım eşimle, herhangi bir riskimiz olmadığı halde. En doğru kararı doktorun verir.
Busraasafekinci muallim6anne erken doğum riski vardı diye yasaklamıştı. Ama şuan o problem yok sıkıntı olur mu bilemedim
Busraasafekinci poyrazsmom_ doktora sormaya utandım açıkçası, 5. Ayda iken erken doğum riski var Du bebek aşağı inmişti. Ama o tehlike geçti şuan. Bilemedim şimdi bende, normal doğum yapmak istiyorum :(
poyrazsmom_ Gulsahcan80 gerçekten mi kaçıncı haftadaydınız peki bende son çare ilişkiyi deneyeceğim artık 40+1 oldum
Tortilla Kızlar 7 aylık hamıleyım bız bastan beri ılişkı yasıyorız sorun yok. Yapmak sakıncalı mı erken dogum felan olurmu yanı
poyrazsmom_ Busraasafekinci 37.haftaya gelmişsiniz zaten bu saatten sonra erken doğum diye bişey söz konusu değil ki artık ☺️Ayrıca doktorunuza yinede mutlaka danışın tabiki en doğru kararı o verir. Bunda utanılacak bişey yok😘
muallim6anne Angell9453 haftasını görmemişim ay evet yeni hamile sandım tabi 37.haftada erken doğum riski olusur
ilkbahar Busraasafekinci doğumu başlatıyo diyenler var evet ama ters birşey olursa hemen su gelip kasılmalar başlarsa diye ben çok korkuyorum açıkçası. 🙄🤪.. Geçen de vardı burda bi bayan cinsel ilişki yaşadık ama duş bile almadan hastaneye gitmek zorunda kaldım diyen.. Orda doğurmadan zar zor bi yolunu bulup duşa girebilmiş… 😶
Busraasafekinci poyrazsmom_ evet doğru, ben zaten normal doğumu kolaylaştırıyor mu onu öğrenmek istiyorum. Ona göre ilişkiyi deneyeceğim ki normal yolla doğumum kolay olsun.
poyrazsmom_ Busraasafekinci evet canım açılmayı kolaylaştırdığını ve doğumu tetiklediğini söyleyen çok kişi var doktor ebe vs bunlarda dahil ama pozisyonuna dikkat et ters bi hareket olmasın nolur nolmaz 😘 bende diyorum keşke senin haftandan itibaren yapsaymışım belli aralıklarla ama ne yalan söyleyim hiç halim yok diye yapmadım şimdi de doğuramıyorum😂
brcakyll poyrazsmom_ hahahah aynı ben 😀 bu benim ikinci gebeligim oğlum 40haftasinda doğdu onda da pek ilişkiye girmemistik kızım da şuan 39haftasinda o da galiba abisine çekmiş gelmiyor😀😀 ama benim eşim birşey olur korkusuyla beraber olmak istemiyor 😒
Gulsahcan80 poyrazsmom_ bana doktor da demişti doğum olsun istiyorsanız ilişki yaşayın diye. Merhaba öyle oldu bizzat bende