Bhrygz Zambak aynen öyle. Benim endokrin doktorumda o şekilde ölçtürüyor. Ağzına aldığın ilk lokmadan itibaren süre başlıyor. İlk lokma ile birlikte 1.saat 140 altı, ikinci saat 120 altı. Açlıkta sabah uyandığında yani en az 8 saat sonra yaptığın ölçüm olmalı ve 95’den küçük olmalı. Bu değerler gebeler için, diğer şeker hastalarına göre baz alma.