Kızlar merhaba benim ikinci hamileliğim ilkinde şeker hastasi oldum ve kalici olarak kaldi insülin kullanıyorum bebeğim allah a şükür 🙏 sağlıklı doğdu 3380g ve 34 haftalık doğdu biraz uzun oldu neyse şimdi ikinci gebelim 7+1 günde 7,8 kez şekerimi ölçüyorum ve diyet uyguluyorum aç karnına 80,90 olması gerek tok karnına 120