AsliMaY Hayırlısı olsun hakında rabbim gönlünden geçeni versin sağlıklı bir şekilde.. Birbimizi çok iyi anlıyoruz çünkü başlı başına erken doğan bebek normal gününde gelen bebekten çok daha zor bakımı falan rabbim birdaha ne sana ne bana nede yaşan herkese nasip etmesin erken doğumu çok zor çünkü.. Korkuyor insan ama genede aklıma erken doğumu getirmemeye çalışıyorum bende🤷♀️