MeftunAnnee melek87 canım benim 26. Haftadan beri suyum geliyor sızıntı şeklinde tuvalete bile yeni yeni kalkıyorum hep antibiyotiklerle durdum bu haftaya kadar korkuyorum artık içmeye aklıma ne zaman gelirse o zaman içiyorum hapları
Gamzelimseyma melek87 aminnn inşallah canım☺ Bir şey sorabilir miyim cinsiyeti evrim hanım ne zaman görürse o zaman mı söylüyor yoksa bazı doktorların 16. Haftayı beklediği gibi o da o vakte kadar bekletiyor mu?☹
melek87 Gamzelimseyma yok canim beklemiyor 16.haftayi biz 14.haftada gitmiştik ama bizim minnoş gostermedi kendini yüzüstü yatiyodu 16.hafta gittiğimizde öğrenmiştik biz normalde ne zaman görürse ozaman söylüyor.
melek87 Gamzelimseyma rica ederim ne demek😍 evime yakın olan çekirge doruk kismetse orası olucak sanırım sen neresini düşünüyosun?
Gamzelimseyma melek87 ya benim memleketim Bursa değil o yüzden eşimin arkadaşının eşi gitmiş tavsiyesi üzerine evrim hanımı tercih ettim. Doğrusu hastaneyide bilemiyorum yabancı olduğum için size sormak istedim☹
melek87 MeftunAnnee çok zor gerçekten rabbim yardımcımız olsun az kaldi insallah biraz daha sabır herşey güzel olucak Allahın izniyle
Gamzelimseyma melek87 canım ben bugün kontrole gitmiştim 12+6 dayım evrim hanım cinsiyeti söyledi kız dedi %90 dedi hatta ultrason çok iyi rahat ol ama yanılma payım az olabilir dedi. Sende ne demişti 🙈
melek87 Gamzelimseyma senin adına çok sevindim sağlıkla al kucagina prensesini insallah😍benimde oglusum olucak nasipse en başında erkek dedi ole de geldik bugünlere çok şükür 33+5 deyim bende😍
Gamzelimseyma ozgeilhan melek87 inşallah hepimiz için hayırlısı olur. Çokkk sevindim gerçekten inşallah sürpriz olmaz☺
ozgeilhan melek87 Gamzelimseyma Hoop evrim aydıncılar ben de geldim 🙂 valla benim cinsiyeti 16. Haftaya kadar bekledi 🙈 doruk,jimer ve pembemavide doğurabilirsin dedi ama doruk yoğun oluyormuş galiba çok bi tık üstü bende jimer düşünüyorum ama bakalım 🙄 25. Haftamızdayız biz de Defne’mle 💖
Meralecrin Bende 14 haftadayım ogluşumla Emre uysala gidiyorum birde bi kızım var Allah gönlüme göre verdi çok şükür
Seldaderin Bizde Jimer Borabeye gidiyoruz,akciğerleri için iğne oldum 26.haftada erken doğum riskimiz var😞