elen1 Ben Kocaeli’de devlette 13 haftalıkken perinotologtan randevumu almıştım, 23. Hafta için. O zaman da virüsten dolayı iptal edildi ve yaptıramadım. Bir gün mesai saatleri içinde hastane ve doktora boşken muayene olmak istedim ama özel durumum olmadığı için bakmadı. Başka bir yere de gidemedim. Şimdi 29. haftadayız kalbini özelde dinlemiştik sonrasında devlette hep farklı doktorlara gittim, doktorları sevdim ama tekrar randevu alma şansım olmadı. Sağlık ocağındaki ebe riskli bir durum olmadığı için şu an ayda bir herhangi bir doktorun bakmasının yeterli olacağını söyledi. Şimdi devletten hiç randevu alamadığım için bayramdan sonra özele gidicem. Doğuma kadar böyle oradan oraya savruluruz. Sorun etmiyorum doğumu da devlette yapmayı düşündüğüm için