kızlar merhaba ben 22 haftalık hamileyim hala düzenli olarak gittiğim doktorum yok(devlette hep ters doktorlar denk geldi özele devam edebilmem için maddi durumum el vermedi) bu yuzden her ay başka hastahanelere başka doktorlara gittim belki biri içime siner diye.yakın zamana doktr randevum var beğenirsem orada devam etmeyi ve doğum yapmayı düşünüyorum.Henüz detaylı ultrasonu yaptrmadm perinatolojiye yönlendirdiler beni ama perinatılog "ben detaylı bakmıyorum "diyip bni yarı yolda bıraktı.Bu yuzden önümdeki randevuyu kadın doğuma aldım detaylı bakmasını isticem.Bir hastahanede doğum yapabilmem için orada izlenmem gerekir fakat yine doktordn memnun kalmaz ve detaylıyı yaptıramazsam (haftam geçmek üzere) devlette nasıl doğum yapıcam ? Ve şeker yükleme vs. testleride var önümde kaçıncı kaftada yapılıyor zeynep kamile gidicem önerdiğiniz doktor var mı ??