Şuan 17+1 deyim, bir dönem sürekli bulantım oldu, sürekli istifra ettim ama 1 aydır çok daha iyiyim nerdeyse tamamen bitti. Dün kızımızın olacağını öğrendim 😍 ama annemin bana hamileyken hiç bulantı ve kusması olmamış, teyzem, anneannem falan kızlarına hamileyken ben gibiymiş. Yani kişiden kişiye değişiyor. Cinsiyetin etkisi pek olmuyor bence.