Snzen Hamilelikte bulantı çok olduğu zaman kız az olduğunda ise erken kesin diyorlar ya ☺️ Ben bu şikayetleri çok nadir yaşadım şuan 12 haftalığız 😊🙏🏻 Siz yaşadınız mı bulantı yada yaşamadıysanız cinsiyetleri ne şuan bebişlerinizin 🥰
Nur5495 Snzen bütün hamilelikler kişiye özeldir bulantım evet oldu ama halamın hiç olmadı onun da kız benimde, kız olanlar ekşi yiyor sözde ama ben hep tatlı yedim. Tamamen kişiye özel olduğunu düşünüyorum belirtilerin hormonlara göre yani
Tatlisannedilekk Snzen amin cnm çok saol, inşallah hepimiz sağsalim kucağımıza alırız bebişlerimizi🙏🏻
Nnur1 Snzen bir kere bile ne bulantım ne kusmam oldu çok şükür, 29. haftamdayım kızım olacak ☺️ bu tamamen kişinin yapısıyla ilgili bir durum bence
Snzen Nnur1 aynen bende öyle düşünüyorum ben hamile kalmadan önce kötü kokulara zaten hassastım halen öyle ama çok aşırı bulantı yada kusma yapmadı ben de şükür 😊 hayırla kucağınıza alın 🤭
Mutlu_hamis Snzen benim cinsiyet kız bu sabah bile hala midem bulandı ve cıkardım halada çok kötüyüm gerçekten dğru yaa ilk oğlumda hiç böyle olmadım şimdi yemek bile yapamıyorum ya
Gizemito Snzen Tamamiyle geçersiz bir hipotez 🤭 İlk 3 ay deli gibi kustum 5 kilo verdim belki hala kusarım prilam olmasa 🤦🏻♀️ Oğluşumuz olacak ☺️
cokkasmabeabi Snzen erkek doguran arkadaşlarım da kız arkadaşlarım da kustu. Benim hiç bulantım dahi olmadı ben de kız doğurdum.