fgmkus Bende 33. Hafta ve 12 kilo aldım bugün az is yaptım karnim ağrıyor suan inş tehlikeli bişe yoktur 😢 Onun dışında hersey iyi gidiyor agirlasmak mide yanması hariç ☺
Oglusumm Lamelif 32+5 haftaligiz💙 şimdilik bi sıkıntımız yok şükür 7 kilo aldim.32+0 da doktora gittim bebisimde 2 kiloymuş 🤗
Yeliz123 32.haftaya girdim bende 16 kilo aldim. Bel agrisi ve mide yanması kabusu dışında birde el ve bileklerimde uyuşukluk oluyor sizlerdede var mi