Betim Kızlar birsürü sipariş verdim e bebekten parça parça geliyor fakat kargo takibe tıkladığımda teslim edilmeyen şeye de teslime edildi diyor , hepsi geliyor mu ya ya da ben mi bakacağım yeri bilmiyorum tedirgin oldum
civcivimmm Betim ben 2 ayrı sipariş verdim bundan 2 hafta önce falandı ardı ardına günlerde geldi eksiksizdi canım kargo takip kısmı saçmaydı bende anlamamoştım ama
Mervegcl Betim ben de burdaki şikayetleri görünce korktum bayramdan sonra bütün önlemleri alıp mağazaya gidip arabasını alıcam kargoya güvenemedim bide görmek istedim
Betim civcivimmm evet çok fazla aldım parça parça geliyor ve kargo takip anlaşılmıyor. Mesela 3 müslin almıştım 1 tanesi geldi acaba sonradan mı gelecek
Nuriiiiii Betim bence gelmez canım, benim çifter aldığım çoğu şey tek geldi. O kadar çorap aldım hiç biri gelmedi. Stokta olmayan şeyleri güncellemedikleri için eksik geliyor bidaha alman ordan
civcivimmm Betim tatil sonrası falan müşteri hizmetlerini ara bi cama bencede ayrı ayrı gelir gibi sanmıyorum ben sorun olcağını
civcivimmm Betim bende çok şey aldımm baya 20 25 parça falan vardır eksiksiz geldi benim sonuçta güvenilir mağaza gibi geliyo bana çok problem olcağını düşünmüyom olursa şikayetim vara falan yaz git mağazaya şikayet falan et illaki çözüme ulaşır diye düşünüyom
Ruviiseem Betim sonradan geliyor bende sipariş verdim 10 parça 9 parça ürün geldi banyo filesi 2 hafta sonra geldi 😒
Betim civcivimmm 19 mayısta verdim siparişleri daha erken ama parça parça gelince tedirgin oldum inşallah hepsi gelir
civcivimmm Betim inşallah gelir canımm ama bekle daha erken bayramdan sonra 1 hafta içinde tamamlanır diye düşünüyom ben