Ozgeliz Merhaba benim gibi bu haftalar da olan anneler var mı ? Son durumlar nasıl bebeğiniz kaç kilo olmuş az kaldı baya heyecan var bende 😇 İnşallah tüm anneler sağlıkla kavuşur 🙏🏻
Btl_ozn Ozgeliz aynen bizde 37 olduk bugün dun kontrol vardi açılma yok sanci yok kızımın keyfi yerinde 3 kilo 50 gr olmuş sağlıkla gelsinler inş
birminikannesi Ozgeliz been 37+1 😍 ağrı sancı var ama yalancı sancı sanırım😀 kasılmalar cok oluyor 3 gundr gecen hafta 3kilo200 gramdi oglusum
Nazlibicicek 37+5 🙄 3 kg 561 gram. 2 cm açılma. Kanamam oldu. Yalancı kasılmalar. Doktorun bugün yarın dogurursun demeisyle beklemedeyim🙄
Ozgeliz Nazlibicicek kanama neyden kaynaklanıyor acaba yalancı sancılar bende de var inşallah sağlıkla doğar
Berenaysed 36+5 heycandan ölebilirim 😄 bide sancılarım başladı nst de çıktı geçen hafta bakalım bu hafta gelebilir benimki 😍
Ozgeliz Berenaysed benim 32. Haftadan beri her hafta kontrolüm vardı ntsde devamlı sancı çıkıyordu şuan dediğim gibi 37 haftalık olduk sadece 1 cm açılma var yalancı sancılar var bakalım ne zaman gelecek oğlum
Mertnur Bizde 38 olduk bugün 🙈 çok şükür herşey yolunda ağrı yok açılma yok oğlumun keyfini bekliyorum ne zaman gelecek bakalım ☺
Ozgeliz ElifYilmazGnbeyi sizin ki sezeryan o zaman sağlıkla gelsin özel değilse sezeryan ise sebebi nedir
merination 37+6 olduk bizde keyfi yerinde kuzumun hiç gelesi yok kıpır kıpır durmuyor 36. Haftanın sonunda 2950gr dik
EnginDenizim 37+2 bizimde kavusma tarihimiz 30 nisan inşaAllah 🤗 son haftalar cok zormus gerçekten Allah hepimize kolaylik versin