AybukeAnakaya Busraoztrk_ Hadi hayirlisi canim. Senin cok az kalmis🤗Bende cuma gidecgim dogumu da konusuruz artik demisti doktorum.
Busraoztrk_ AybukeAnakaya A. S canım Halil bey zaten normal doğum taraftarı çok gerekli görmedikçe sezaryan önermiyor
AybukeAnakaya Busraoztrk_ Ben bugun gittim kontrole cok kalabalikti detayli konusamadim cikarken sordum hocam dogumu konusacaktik diye. Suan sezeryan dusunuyorum dedi. Muhakkak bir sebebi vardir soramadim da diger hastalari bekletmemek icin.
AybukeAnakaya Busraoztrk_ Ben de cok guvendigim icin bir sey demedim. Ama sana da bir sorayim dedim. Tesekkur ederm hayirlisi insallah hakkimizda😊😍