Busraoztrk_ Ggzzmm ben sevgi hastanesinden almıştım canım martın ilk başlarında 2500 demişti ama galiba fiyatlar değişmiş
Tugce5234 Ggzzmm bende ordudayim canım ama daha yeni olduğum için doğum fiyatını bilmiyorum sevgi hastanesine gidiyorm
Saturn53 Ggzzmm Merhaba bende Orduda yaşıyorum. Sevgi hastanesi halil beye gidiyorum. Ama fiyat bilgisi almadım 🤗
Ggzzmm Busraoztrk_ 2500 çok iyimiş aslında ben medikale gidiyorum sezeryan için 2800 dediler epidural sormadım daha pahalı oluyor diye
Ggzzmm Tugce5234 ben suan 37+2 deyim doğum çok yaklaştı epidural olsun istiyorum. Fiyat öğrenirsen yazabilirmisin
AybukeAnakaya Ben de Ordudayim Sevgi Hastanesine gidiyorum ama hic fiyat almak aklima gelmedi aslinda az da zamanim kaldi ama.
Ggzzmm AybukeAnakaya ben de doğum yaklaşınca artık bi fiyat araştıraym dedim. Epidural için fiyat bilgisi alırsanız yazarmısınız
Tugce5234 Ggzzmm öğrenirsem yazarım tabiki ama hastaneye sorarsanız bilgilendiriyorlar diye biliyorum
AybukeAnakaya Busraoztrk_ Tugce5234 Ben de Halil Beye gidiyorum cok iyi bir doktor cok memnunum ben de.
AybukeAnakaya Busraoztrk_ Selam. Ben 35.haftadayim dogum seklini konusmadim henuz cuma kontrole gidince konusacagiz. Siz karar verdiniz mi?
AybukeAnakaya Busraoztrk_ Hadi hayirlisi canim. Senin cok az kalmis🤗Bende cuma gidecgim dogumu da konusuruz artik demisti doktorum.