melis_duru caglakzygzy bence 3 kardeşin isminin uyuölu olması şart olmasa bile çok güzel 😊 Güney ismini normalde de seveeim zaten, o yüzden Güney diyorum 💚
caglakzygzy melis_duru uyum derdim yok zaten oğlum ve kızım ikiz onlarda ilk heyecan hevesle uyumlu koydum😂ama şimdi kafalar karışık rüzgarla güney arasında karar kılma aşamasındayız bakalım💚
melis_duru caglakzygzy sizin istediğiniz isimlerden anladım zaten uyum derdiniz olmadığını 😄 ama bence yine de uyumlu olması güzel 😊