caglakzygzy Ben nedende Poyraz ismini sevemiyorum,güzel bir rüzgar çeşidi anımsatmıyor zihnimde😌 Ben de oğluma Güney ya da Toprak ismini çok istemiştim ama eşimin içine çok sinmemişti.O yüzden ilk tercihim Güney olurdu.Sonra sırayla Toprak,Rüzgar ve Poyraz.
Bu arada yeğenimin adı Rüzgar,çok isteyerek koymuştuk.Ama gerçekten Rüzgar gibi🌬😀