Ebrusrtkpyln Ben İstanbul Ümraniye’de 280 TL’ye yaptırdım renkli bi adet fotoğrafını verdiler bütün organına detaylıca baktı 40 dk falan sürdü anlattı herşeyi
Elifnuur Zeyzey14 hayır normal ultrason gibi karın bolgenden muayne ediliyor daha ayrintili inceliyorlar
Elifnuur Zeyzey14 hayır normal ultrason gibi karın bolgenden muayne ediliyor daha ayrintili inceliyorlar
Tgbakml Karyakal profesör Mehmet şimşek kendi muayenesi var orada yaptırdım konyaaltı nın oradaki Migros’un yolunda
Asel21 Hamileyim11 canım bende Muş’tan Elazığ’a sevkle gittim randevu almadım. Oraya gittiğim zaman sıra çok beklemedim 21 haftalık iken gitmiştim şu an 32+6 günlüğüm virüsten dolayı da hastanenin dolu olacağını düşünmüyorum. Arayıp bir de öğrenebilirsin hastanenin durumunu
Karyakal Tgbakml memnun kaldiniz mi tek detayli icin 400 tl mi verdiniz yoksa muayne ucretide odeniz mi birde nasil dedikleri kadar net guzel fotograflar verdi mi size cd felan
Glcnblgl Gayeirem 350 tl. 40 dakika sürdü. Kütle ölçümü için 10 kere ölçüm yapıp ortalamasını alıyo, baya ayrıntı yani Bi dvd bide foto veriyor. Ben memnun kaldım.
Ebrusrtkpyln Fuliaa90 doç dr Erbil Çakar da yaptırdım santral iş merkezinde istersen num verebilirim CD vermiyor ama ztn videoya çekebiliyosun resim de veriyor renkli baya ilgileniyor
Gayeirem Glcnblgl kaç dakka sürdüğünü sormayı unutmuştum çok teşekkür ederim umarım bende memnun kalırım burda yazılan bazı şeyleri okudum gerçi çok tedirginim umarım temiz çıkar 🙏🏼♥️
Bsrkst Ben kendi hastanemde ücret ödemedim. Özel bir hastane fakat ilçede zaten baştan beri aynı doktora gidiyorum sadece bebeğimin yüzden renkli ultrason çıktısı için 15 tl ödedim.o da kalın fotoğraf kağıdı gibi bir şeydeydi
Tgbakml Karyakal kesinlikle çok memnun kaldım her detayı çok güzel anlattı ve ilgilendi ekstra para ödemedik 400 TL dışında sonunda da güzel resmî bir adet ve bir de CD verdi içinde fotoğraflar ve kısa video var