Sedagokcenn kesinlikle yaptırmalısın. Çünkü bebeğin tüm organlarına, damarlarına, kemiklerine bakılıyor ve Allah korusun bir sorun tespit edilirse sizde doğuma kadar önleminizi alıyorsunuz. Ayrıca annenin rahim damarlarına da bakılıyor. Bu da çok önemli çünkü bebeğin gelişimi o damarlardaki sağlıklı kan akışına bağlı. Ayrıca önemli olan diğer konu da radyolog değil perinatolog tercih etmeniz gerektiğidir