Tsknaltunts Wonderanne aynen herkes sol tarafta daha rahatsız ettiklerini duydum ben sağa yatınca oynuyo demekki rahatsız oluyor🐣
Tsknaltunts leyla25 evet bende düzensiz olduğunu duymuştum ama insan korkuyor işte bizimkide inşallah düzene girer daha minik galiba uyusun da büyüsün ☺️💕 sağolasın canım rahatladım burası sayesinde 🙏
Tsknaltunts Tontinimontin ahahah dimi insan bide trip atası geliyo niye oynamıyorsun diye trio atıyorum bebiğimd 😂
Tontinimontin Tsknaltunts valla ben öyleyim kendime kızıyorum sonra üzülüyorum bi depresif hareketler 😂😂
Ayse-gul Korkma o haftalarda benimde çok oynamazdi ben yaz temizligi yaptm tek başıma bittim 10 gün boyunca resmen dogumada kalsn diye çok şükür bişey olmadı olsada zaten anlarsın
Wonderanne Tsknaltunts benimki beni sağa yatınca uyutmuyor sola yatınca çok sakin demek ki doğru yani solu seviyorlar
Tsknaltunts fosforlukalem güle güle kullansın inşallah aldıklarınızı 😍 insan endişe ediyor işte bende korktum acaba ne oldu diye gece su içtim tatlı yedim yok oynamadı demekki uyuyor kötü bişey olmasında uyusunlar🐣 sağol canım yorumlar sayesinde rahatladım🙏
fosforlukalem Tsknaltunts amin inşallah 🙏🏼 Ödümüz koptu gerçekten. Normalde fokur fokur kaynar içimde. Kayinvalidem görümcem filan da bişey olmaz dedi başta. Sonra baktılar cidden hareket yok direkt doktoru arattılar. Allah sağlık versin miniklere 🥰
Tsknaltunts fosforlukalem amiiin inşallah Rabbim sağlıcakla kucaklarımıza alabilmeyi nasip etsin inşallah 🤲💕
ayseunlusoy-1 Kıyamam içini temiz tut o haftalarda bende öyle olmuştum doktora gittik olabilir dedi yorma kendini dedi o olabilir desede insan illa tedirgin oluyo çok iyi anlıyorum seni ama dediğim gibi fazla yormazsan daha iyi tabikide 🤗 Allah korusun
Tsknaltunts ayseunlusoy-1 evet insan endişe ediyor ister istemez ama buradaki yorumlar içimi rahatlattı teşekkür ederim💕 artık yormam valla korktum haraket etmeyince oda yoruldu demekki Rabbim korusun hepsini inşallah ☺️🥰
Tontinimontin Tsknaltunts ben normalde aşırı duygısalımdır ama gebelikte hiç yaşamadım benim gebelik biraz değişik geçiyor 🙊