Tsknaltunts bana da öyle oldu geçenlerde. Sanırım 26 haftalıktım bebeğim için alışverişe çıktım. Tek mağazadan biçok şeyini aldım. Biraz fazla yürüdüm gezdim mağazada tabii. Cuma akşamdan cumartesi akşama kadar doğru düzgün hareket etmedi. En sonunda cumartesi akşamı doktoruma ulaştım hemen acile yönlendirdi. Kötü bişey olsa o da gelicekti. Neyse ki uyuyormuş benim fıstık 😅 Ama ne tatlı yememe tepki verdi ne su içmeme. Normalde çok hareketlidir. Ödümüz kopmuştu. Tatlı ye, uyandırmaya çalış. İçin rahat etmezse bi doktoruna ulaş bence her ihtimale karşı