Eveeeettttt ekim anneleri siz kaç haftalıksınız bakalım ben minik kelebeğimle 16+4 olduk sizce bu sene erkek senesimi ? Kız senesimi ? Cinsiyetini öğrenen varmı ? Ben henüz öğrenemedim bayramdan sonra inşallah öğrenicem ama neden bilmiyorum hamileliğimin başından beri erkek hissediyorum 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🌹🌹🌹