Ben uzun zamandır evlıyım ama hep korundum çocuk ıstedıgım zamanda 2.denemede hamıle kaldım PColuyum adetım 55 45 günde bı oluyordu hıc ılac kullanmadım tek yaptığım kilo vermekti sonra kendılıgınden geliyor bence en onemlısi kilo ve beslenme şekli tabi bir de moral suan 4.ayımızdayız hayırlısı ıle ama tek tavsıyem kilo verın stres yapmayın mutlaka çözümü var nasıpse zaten hersey hıkaye tabı elımızden geleni yapmak kaydıyla