Fatos_kayaa ben kendimi bildim bileli pcos luyum. Bekarken de düzenlemek için çeşit çeşit ilaç kullandım ama işe yaramadı iki üç ay adet olmadığım olurdu. Evlendikten üç sene sonra çocuk istediğimize karar verince korunmayı bıraktık. Tabi o aralar 45-55 gün arası adet düzenim (ilaçla o hale geldi) üçüncü aydan sonra ovulasyon tarihini denk getirmek çok zor diye düşünüp ovulasyon testi aldım. Ovulasyon testinde çift çizgiyi görünce hamile kaldım. Erken doğum yaptım besinci ayı bitirdikten sonra, ama bebek yasamadi. Şuan tekrar hamileyim üç aylık. Bu sefer test yapmadim çünkü doğum sonrası (normal doğum yaptırdılar) adet düzenim 35-37 gün araligindaydi tahmini olarak ovulasyon dönemini değerlendirdik ve oldu çok şükür. Bu arada kilo vermen iyi olur ama ben hiç zayıf bir kadın olmadım hatta kiloluyumdur. Pcos insülin direnci yapıyor ve kilo vermeyi zorlaştırıyor bende pek başarılı olamadım. O yüzden kilo veremezsen ona da çok takılma. Sadece oluruna bırak. Pcos lu olmayan kaç tanıdığım 5-6 ay sonra hamile kaldı. Bu işler biraz kısmet. Düşünmeyi bırak, hadi çocuk yapalım diyerek ilişkiye girmeyin kendinizi şartlamayin. Rabb’im en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🤲🏻