Kızlar ilaç konusu abartılmış gibi iyi güzel diyorsunuz da hiç reçetesini okuyor musunuz? Tabi ki doktor daha iyi bilir ama benim vücudumun bazı ilaçlara verdiği tepkiler beni acillik yapıyor. O taşikardi var ya “tamam kesin ölüyorum” dedirtiyor insana 😔o yüzden her ne kadar doktor verse de yan etkilerine bakmak zorundayım prilam dan için vitamin denmiş ama değil. baş dönmesi uyuşukluk hali karıncalanma karın şişliği kabızlık kaşıntı gibi birsürü yan etkisi var ve bu ilacı kullanan araç makine kullanımı gibi durumlarda kullanmamalıdır yazıyor 🤷🏻♀️ Ben şu an sadece premesis kullanıyorum işte bu hap vitamin 🤗 bulantıya iyi geliyor diyorlar fakat fayda etmedi bende 🤦🏻♀️ Sanırım biraz sorunlu vaka yım 😳