kizlar 5+2 hamileyim 3 4 gündür sürekli midem rahatsız, kusma eğilimi yok ama böyle heran bulantinin şiddeti artacakmis gibi rahatsız edici. Şekerli hiç birsey yiyemiyorum. Hersey cok tatlı geliyor.
Bu durumda olan var mi.
Bulantili devam etmesini istiyorum sürekli çıkarmaktan iyidir.
Prilam aldim ama kullanmak istemedim cok dayanılmaz olmadığı için. Midem ağzımda sanki.
Kelimeler rahatsiz ettiyse kusura bakmayin lütfen. Iyi gelebilecek bisey ariyorum