CananAkdag bnde diyorum ki o doktorun degerlerimden haberi yok iğneyi de ben dedim diye yazdı zaten ! Benim önceki doktorum biliyodu değerleri onun söylediğini şimdiki doktoru ma söyledim iğneyi yazdı ilacı söylemeyi unuttum kalp atışını duyana kadar kendim kullancam doktora gittigimde de söylerim zaten 2 oldu soyledigim halen anlamamakta ısrar ediyorsunuz